Vizija

V želji, da bi poiskala svoj lasten izraz in ustvarila lasten prepoznaven avtorski slog, sta Urška in Tomaž v svetu pletenin ubrala povsem novo pot. Z obilico eksperimentiranja, raziskovanja, pa tudi iznajdljivosti, kako pomanjkljivosti obstoječe tehnologije obrniti v svoj prid, sta razvila številne inovacije, samosvoje avtorske teksture in načine sestavljanja pletenin, ki so danes temelj in jasen razpoznavni znak te blagovne znamke.

Tako kot že uveljavljenim tehnikam nista želela slediti niti modnim smernicam, ki jih s sabo prinese vsaka nova sezona. Kdor ne sledi trendom jih postavlja in tudi filozofija oblačil Draž se je z leti trdno vsidrala v modni prostor. Lepe a udobne, unikatne a praktične, ekstravagantne a nosljive in predvsem vsestranske ter brezčasne so si pletenine Draž utrle pot v marsikatero garderobo. Nekdaj fantastična ideja, da izdelujeta obleke z življenjsko dobo desetih let, se je izkazala za popolnoma realno, kar se je pokazalo v nedavnem projektu fotografinje Aleksandre Vajd, v okviru katerega so ji stranke blagovne znamke Draž odprle vrata svojih omar in dokazale, da so deset let stari izdelki Draž še vedno lepi, nosljivi in uporabni. Poleg izvirnih tekstur in krojev je k temu pripomogla še izbira najkvalitetnejših materialov.

Gonilni principi podjetja Draž tako ostajajo eksperimentiranje z vsebino in obliko ter vztrajanje pri najvišji kvaliteti od osnovne niti do končnega izdelka.

vizija · trgovina · kontakt · press